پاورپوینت درباره پژوهشکده زيست فناوري دام، طيور و آبزيان

پاورپوینت درباره پژوهشکده زيست فناوري دام، طيور و آبزيان

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 15 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

مقدمه

ايران به لحاظ دامپروري داراي مزيت هاي زيادي است و تقريباً تمام دامهاي ارزشمند در کشور قابل پرورش مي باشند. اين مزيت صنعت دامپروري را در زمره صنايع پر درامد و اشتغال زا در کشور قرار داده است. طبق آمارهاي رسمي سهم بخش دامپروري در توليد ناخالص ملي حدود 11% است. چنانچه نقش اين حوزه را در تامين عمده نيازهاي غذايي و پروتئيني کشور در نظر بگيريم نقش و اهميت استراتژيک آن بيش از پيش مشخص مي شود.

 امروزه از روش‌هاي مهندسي ژنتيک و زيست فناوري، در صنايع پرورش دام، طيور و آبزيان به منظور اصلاح ‌نژاد، افزايش کمي و کيفي محصول و مقابله با بيماري‌ها به‌طور گسترده‌اي بهره‌گيري مي‌شود. با توجه به اهميت اين شاخه از زيست فناوري ، پژوهشکده زيست فناوري دام، طيور و آبزيان در سال 1377 در پژوهشگاه ملي مهندسي ژنتيک و زيست فناوري تاسيس شد. در حال حاضر اين پژوهشکده با کادري مجرب و همکاري ساير مراکز تحقيقاتي کشور مشغول به فعاليت است.


دریافت فایل


پاورپوینت درباره پژوهشکده زيست فناوري دام، طيور و آبزيان

پاورپوینت,پژوهشکده زیست فناوری,دام,طیور و آبزیان

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید