دینا فایل / پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي تعداد اسلاید 137
پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي تعداد اسلاید 137
امروزه بازاريابي كارايي خود را از دست داده و محصولات جديد(new products) با سرعتي وحشتناك در حال شكست خوردن هستند.بيشتر برنامه هاي جامع تبليغاتي (advertising campaigns) تاثير خاصي بر ذهن مشتري نمي گذارند.روش پست مستقيم(direct mail) به سختي پاسخي در حدود1% دريافت مي دارد.و...
چرا بازاريابي كارايي ندارد؟
- شرکت به اندازه کافی بازارگرا(market focused) و مشتری مدار(customer driven) نیست
- شركت مشتريان هدف(target customers) را به درستي درك نمي كند
- شرکت فعالیتهای رقبای خود را پیگیری و پایش(monitoring ) نمیکند
- شرکت روابط خود با ذینفعان(stakeholders) را به خوبی مدیریت نمی کند
- شرکت در شناسایی فرصتهای جدید عملکرد مناسبی ندارد
- فرایند برنامه ریزی بازار یابی شرکتناقص و ناكارامد است
- استراتژیهای تولید و ارائه خدمات شرکت ، نیازمند بررسی بیشتر است
- تلاش شرکت برای خلق و پرورش مارکهای جدید(brand-building) و برقراری ارتباط با بازار ضعیف است
- شرکت برای اجرای فعالیت های بازار یابی کارآمد و اثربخش بخوبی سازماندهی نشده است
شرکت استفاده زیادی از تکنولوژی روز نکرده است
شركت به اندازه كافي بازارگرا و مشتري مدار نيست
ضعف بازارگرايي(market focused)
یکی از بزرگترین اشتباهات مدیران بازار یابی تمرکز ضعیف بر بازار و نیز ضعف مشتری گرایی در شرکتها میباشد و دیگر اینکه شرکت در زمینه خدمت رسانی به مشتری و در واقع جلب رضایت او خوب عمل نمی کند که ناشی از ضعف در مشتری مداری شرکت و مدیران آن می باشد .
متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي است؛
برای دانلود کل پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي از لینک زیر استفاده کنید:
بازاریابی, پروفسور کاتلر, ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي