مجموعه کامل بهترین شروع بازی ها در مسابقات رپید و بلیتس برای مهره سیاه با تدریس استاد بین المللی دیویدفیتزیمونز-COMPLETE RAPID & BLITZ REPERTOIRE FOR BLACK

مجموعه کامل بهترین شروع بازی ها در مسابقات رپید و بلیتس برای مهره سیاه با تدریس استاد بین المللی دیویدفیتزیمونز-COMPLETE RAPID & BLITZ REPERTOIRE FOR BLACK

 

 

 

 

 

مجموعه کامل بهترین شروع بازی ها در مسابقات رپید و بلیتس برای مهره سیاه

COMPLETE RAPID & BLITZ REPERTOIRE FOR BLACK

with IM David Fitzsimons
 

محصول:2021 

 21 Days to Supercharge Your Chess by TheChessWorld.com

قیمت این دوره در سایت اصلی: 129  دلار

مدت زمان فیلم: 9 ساعت(انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

به همراه فایل pgn درس ها

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر"اندروید"وغیره

 

استاد بین المللی فیتزیمونز و طرح های جذاب برای سیاه در مسابقات بلیتس و رپید!!!

بیش از 9 ساعت ویدیوی آموزشی 

یک مجموعه کامل ، آسان برای یادگیری برای مهره سیاه که نتایج بلیتس و رپید شما را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. 

در این دوره شروع بازی 9 ساعته نقشه راه و مجموعه کاملی از امکانات تاکتیکی را در اختیار شما قرار می دهد تا موقعیت سفید را به طوفان بکشید.

IM David David Fitzsimons. به تازگی این مجموعه سیاه و سفید با رایانه را بررسی کرده است که شما را مجبور می کند همان سیستم را اجرا کنید ... مهم نیست سفید چه کار می کند!

صرف نظر از اینکه آیا رنگ سفید 1.e4 ، 1.d4 ، 1.Nf3 یا 1.c4 بازی می کند ... شما به همان شیوه پاسخ می دهید و همچنان یک موقعیت راحت و راحت خواهید داشت.

آیا می توانید تصور کنید که با تسلط بر این سیستم چقدر سریع بازی می کنید؟

سیستم IM David بر اساس دانش برنامه ها است ، نه حفظ نظریه…

شما موقعیت خوبی را بدست می آورید زیرا ایده ها را درک می کنید.

هنگامی که به چند ایده ساده ، اما قدرتمند مسلط شدید ، در زمان شروع مزایای جدی کسب خواهید کرد ، حریفانتان را در مورد کاری که انجام می دهید دچار سردرگمی می کنید و همچنان او را با برنامه های استراتژیک قوی تحت فشار قرار می دهید.

IM David برای کمک به شما در تسلط بر این "سیستم میانبر" که زمان آزمایش شده است ، 9+ ساعت آموزش ویدیویی فشرده و یک PGN بسیار دقیق به شما می دهد تا لاین ها را مرور کنید.

دوره را بگذرانید ، آن را مطالعه کنید و لاین ها را تمرین کنید ... به زودی آماده خواهید بود تا همه بازیکنان حتی قوی ترین بازیکنان رعد اسا آنلاین را شکست دهید .

در اینجا چند استراتژی وجود دارد که سفید را از بین می برد!

 

  • اسب در حاشیه چابک است! هنگامی که این اسب زبردست به میدان f5 می رود ، خانه سفید رنگ را بردارید و فشار جدی به مرکز وارد کنید. سپس ... تماشا کنید که سفید ساعتش را خالی می کند و سعی می کند پاسخی پیدا کند!
  •  IM David مجموعه زیادی از قربانی های پیاده ای را نشان می دهد که از مزایای دو فیل ، حملات پادشاه و حتی تسلط بر خانه های همرنگ ، به شما امتیاز می دهد. ایده های سطح اصلی در اینجا منتظر انتخاب و استفاده هستند!
  • با… Bxg4 یک ابتکار خشونت آمیز بدست آورید !! و Watch White Collapse FAST! حمله ای که از این ایده به دست می آورید غیرممکن است که در یک بازی رعد اسا دفاع کنید. به محض فرصتی که دارید امتحان کنید!

اگر تا به حال آن حس کوچک حسادت را حس کرده اید (همه ما داریم!) وقتی می بینید بازیکنان رعد اسا قدرتمند حرکات خود را بیرون می کشند ... این دوره برای شما مناسب است. نوبت شماست.

 این دوره آموزشی شامل 13 فصل در شاخه های مختلف می باشد.

با نویسنده آشنا شوید

IM David Fitzsimons (2416 FIDE)

 

یک استاد بین المللی از ایرلند است. او در سال 2018 با کسب حداکثر رتبه 2416 در 2015 به این عنوان دست یافت و سه استاندارد بین المللی خود را در فصول متوالی لیگ شطرنج چهار ملت (4NCL) از سال 2016 تا 2018 به ثمر رساند. او اولین و تنها بازیکن ایرلندی بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. رویداد بین المللی باز ، افتتاحیه تابستانی پراگ در سال 2014 ، و برنده مسابقات متعدد و عناوین ملی و منطقه ای در شطرنج کلاسیک ، سریع و رعد اسا شده است. او در دو المپیاد (2010 و 2018) برای ایرلند بازی کرده است و دوباره به عنوان نماینده ایرلند در المپیاد آینده مسکو انتخاب شده است.

 

 

 

 


دریافت فایل


مجموعه کامل بهترین شروع بازی ها در مسابقات رپید و بلیتس برای مهره سیاه با تدریس استاد بین المللی دیویدفیتزیمونز-COMPLETE RAPID & BLITZ REPERTOIRE FOR BLACK

مسابقات بلیتس,مسابقات رپید,بهترین شروع برای مسابقات بلیتس,کنترل مرکز,شطرنج,کاسپاروف,کارپف,مرکز شطرنج,شروع بازی,استاد بزرگ,استاد فیده,استاد

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید