مجموعه آموزشی بی نظیر روش استادبزرگ نارودیتسکی 1و 2

مجموعه آموزشی بی نظیر روش استادبزرگ نارودیتسکی 1و 2

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه  آموزشی بی نظیر روش استادبزرگ نارودیتسکی 1و 2

The Naroditsky Method 01 and 02 – GM Daniel Naroditsky

محصول:ichess.net 

قیمت این محصول در سایت اصلی:146 یورو

مدت زمان فیلم: 30 ساعت (انگلیسی)

 فرمت :MP4 

دارای pgn و pdf  تمام بازی ها 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر"اندروید"وغیره

دارای امتیاز 5 ستاره از طریق کاربران سایت

 

مجموعه آموزشی روش استاد بزرگ نارودیتسکی1 و 2

دانیل نارودیتسکی اعجوبه و استاد بزرگ شطرنج آمریکایی است. او در هشت سال گذشته در رده سنی خود رتبه اول ایالات متحده را کسب کرده است. او همچنین  جوانترین نویسنده شطرنج منتشر شده در تاریخ است که اولین کتابش را در 14 سالگی منتشر کرد.

نارودیتسکی در حال حاضر دارای درجه  2614 است  و بالاترین رتبه او 2649 است. او مدرک خود را در رشته تاریخ از دانشگاه استنفورد در سال 2019 دریافت کرد.

دستاوردهای نارودیتسکی

در می 2007، او  قهرمان شطرنج K-12 کالیفرنیای شمالی شد و به جوانترین بازیکن تاریخ تبدیل شد. بعداً در همان سال، نارودیتسکی  در بخش زیر 12 سال مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان جهان  با امتیاز 9½/11 قهرمان شد . در می 2008، او قهرمان شطرنج 9-12 کالیفرنیای شمالی شد.

Master Method Series #02 (15 ساعت)

این دوره عالی 15 ساعته از استادبزرگ نارودیتسکی، روش او را برای بهتر شدن در شطرنج نشان می دهد. دانیل که به بخش‌های شروع بازی، تاکتیک‌ها، محاسبات، بازی‌های موقعیتی و آخربازی تقسیم می‌شود، توضیح می‌دهد که برای به دست آوردن یک پیشرفت واقعی در هر یک از این زمینه‌ها چه کاری باید انجام دهید.

در هر یک از 18 فصل، استادبزرگ دانیل نارودیتسکی نمونه های مورد علاقه خود را انتخاب می کند و با شما در مورد فلسفه شطرنج و فرآیند فکری خود صحبت می کند و شما را در مورد تمام اشتباهات رایج بازیکنان راهنمایی می کند و شما را به راه حل عالی می رساند.

علاوه بر این، دانیل روش خود را برای آموزش و بهبود در هر زمینه نشان می‌دهد: چگونه می‌توان یک تدارک شروع بازی ایجاد کرد که مناسب شما باشد. بهترین راه ها برای بهبود توانایی تاکتیکی و نحوه یادگیری پایان بازی.

به عنوان فردی که موفقیت خارق العاده و پیشرفت سریعی را تجربه کرده است، توصیه های دانیل در مورد نحوه به کارگیری آنچه که آموزش می دهد بسیار ارزشمند است و تمرکز او بر اصول باعث می شود این مطالب پیشرفته برای هر بهبود دهنده مصمم قابل دسترسی باشد.

شامل یک جایزه 1 ساعته دانیل در بازی آنلاین بلیتز، بیان افکار و تجزیه و تحلیل خود در زمان واقعی!

فصل ها: 

  1. بسترسازی
  2. نحوه انتخاب تدارک شروع بازی
  3. مجازات شورشیان باز
  4. نحوه مطالعه شروع بازی
  5. آماده سازی شروع بازی
  6. ابتکار عمل
  7. بینش
  8. عدم تعادل
  9. تبدیل شدن به یک هیولای تاکتیکی
  10. محاسبه
  11. مقدمه ای بر شطرنج موضعی
  12. قوانین ناگفته شطرنج موقعیتی
  13. درک جایگذاری مهره
  14. مقدمه ای بر پایان بازی
  15. پایان بازی های نظری
  16. پایان بازی های عملی
  17. تاکتیک های پایان بازی
  18. مضامین و مفاهیم رایج در پایان بازی

Master Method Series #17 (15 ساعت)

بسیاری از شطرنج بازان بلندپرواز هرگز به هیچ نقطه ای نزدیک به پتانسیل خود نمی رسند، به رغم تلاش و فداکاری که توسط نیرویی نامرئی متوقف می شود.

لازم نیست اینطور باشد.

استادبزرگ دانیل نارودیتسکی (قهرمان شطرنج جوانان جهان در سال 2007) از تجربیات خود به عنوان یک اعجوبه و مربی برای شناسایی و درمان 15 نقطه ضعف بزرگی که شطرنج بازان را عقب نگه می دارد - استفاده می کند - بسیاری از آنها ممکن است قبلاً هرگز متوجه نشده باشید که مشکلات جدی هستند.

با درک اینکه چرا یک اشتباه به دنبال اشتباه دیگری می آید، چرا ناگهان یک حرکت واضح را از دست می دهیم و چگونه مهره های در هم پیچیده را بیرون می آوریم، قبل از انجام آنها از پتانسیل این اشتباهات آگاه می شویم و به ما امکان می دهد شطرنج بهتری بازی کنیم.

اگر در نتایج شطرنج خود به یک پلاتو رسیده اید، وقت آن است که برخی از این مشکلات ریشه ای را درمان کنید و توانایی واقعی خود را آزاد کنید.

فصل ها: 

  1. چه چیزی پیشرفت شطرنج را اینقدر سخت می کند؟
  2. داستان سرایی 
  3. حفظ و درک
  4. دود و آتش
  5. کاملاً سرعت من نیست
  6. تفکیک محاسبات
  7. فشار زمان
  8. پارادوکس قرار دادن مهره
  9. سازه پیاده
  10. آموزش شهود 
  11. جهل تاکتیکی
  12. دفاع سرسخت
  13. روانشناسی
  14. نتیجه
 

دریافت فایل


مجموعه آموزشی بی نظیر روش استادبزرگ نارودیتسکی 1و 2

آموزش شروع بازی,آموزش وسط بازی,آموزش آخربازی,method,آموزش حرفه ای شطرنج,آموزش شطرنج برای کودکان,شطرنج حرفه ای,مگنوس کارلسن,کاریاکین,احسان قائم

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید