مجموعه آموزشی میانبر در آخربازی با تدریس استاد بین المللی نازی پایکیتزه قهرمان 2018 ایالات متحده

مجموعه آموزشی میانبر در آخربازی با تدریس استاد بین المللی نازی پایکیتزه قهرمان 2018 ایالات متحده

 

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزشی میانبر در آخربازی با تدریس استاد بین المللی نازی پایکیتزه قهرمان 2018 ایالات متحده

Endgame Memorization Shortcuts from the 2018 US Champion – IM Nazi Paikidze

محصول:ichess.net 

قیمت این دوره در سایت اصلی:51 دلار

مدت زمان فیلم: 6 ساعت(انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر"اندروید"وغیره

 استاد بین المللی نازی پایکیتزه و دوره میانبر در آخربازی!!!

پیروی نکردن از یک سیستم آموزشی موثر در پایان بازی شطرنج یکی از مسائلی است که 90 درصد بازیکنان را در شرایطی که توانایی خیلی بیشتر از اینها را دارند، محکم در گروه بازیکنان باشگاه نگه می دارد .

در این دوره 6 ساعته، نازی پایکیدزه، قهرمان شطرنج زنان ایالات متحده در سال 2018، مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در بازی آخر را به شما آموزش می دهد.

به جای موقعیت های نظری، این دوره به طور کامل بر روی نوع موقعیت هایی تمرکز می کند که احتمالاً در بازی های واقعی با آنها روبرو خواهید شد.

با اصول کلیدی پایان بازی آشنا شوید، بر عدم تعادل ها مسلط شوید، نحوه انتقال به یک پایان بازی مطلوب و موارد دیگر را بیاموزید.

درباره نویسنده:

نازی پایکیدزه، که گاهی با نام نازی پایکیدزه-بارنز نیز شناخته می‌شود، یک شطرنج‌باز گرجستانی آمریکایی است که دارای عناوین استاد بین‌المللی و استاد بزرگ زن (WGM) است.

او دو بار در سال 2016 و 2018 قهرمان شطرنج زنان آمریکا شده است .

IM Paikidze حرفه شطرنج درخشانی داشته است. او دوازده مدال در مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان اروپا، مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان جهان و مسابقات قهرمانی شطرنج نوجوانان جهان از جمله شش مدال طلا در رده های سنی مختلف کسب کرده است.

پایکیدزه در سن 16 سالگی به رتبه 2455 الو دست یافته بود و در فهرست برترین زنان جهان در رتبه 35 قرار گرفت.

آیا این دوره برای من است؟

اکثر بازیکنان باشگاه زمان بسیار کمی را صرف مطالعه بازی های پایانی شطرنج می کنند.

آنها با پایان بازی های نظری ضروری آشنا نیستند، و همچنین بر توسعه درک و تکنیک خوب پایان بازی شطرنج تمرکز ندارند.

با این حال، مهارت‌های مناسب در پایان بازی برای هر شطرنج‌باز مشتاقی حیاتی است . آنها می توانند شما را قادر سازند که موقعیت های ظاهراً مساوی را فقط با کمی عدم تعادل کسب کنید، یا نیم امتیاز را از موقعیت های بدتر نجات دهید.

اول از همه، این یک مهارت کلیدی برای ارزیابی درست بازی های پایانی است. پس از تبادل مهره ها در پایان بازی، باید موقعیت را دوباره ارزیابی کنید. در ارزیابی موقعیت هدفمند باشید. به عنوان مثال، اگر دائماً موقعیت خود را بیش از حد ارزیابی کنید، احتمالاً همه چیز به پایان وحشتناکی خواهد رسید.

پایان بازی ها اساساً با وسط بازی و شروع بازی متفاوت است. بنابراین، شما به معیارهای خاصی نیاز دارید که با آن موقعیت های آخر بازی را ارزیابی کنید.

به موقعیت زیر توجه کنید که در این دوره با جزئیات فراوان توضیح داده شده است:

میانبرهای حفظ پایان بازی از قهرمان ما 2018 – Im Nazi Paikidze

موقعیت در دست در بازی بین کرامنیک و هاریکریشنا رخ داد. چه کسی بهتر است و چرا؟ برای تصمیم گیری صحیح در پایان بازی، باید موقعیت را ارزیابی کنید.

سفید در این موقعیت یک مزیت دارد. رخ های او کمی بهتر قرار گرفته اند و فیل خانه های سیاه او در b2 بهتر از همتای خود در e7 است. علاوه بر این، ساختار پیاده سیاه بدتر است.

نه تنها پیاده روی f5 می تواند به هدف تبدیل شود، بلکه خانه های e6 و g6 پشت پیاده نیز ضعیف می شوند. کرامنیک با تکنیکی درخشان توانست برتری کوچک خود را به یک امتیاز کامل تبدیل کند.

به منظور بهبود مدیریت آخر بازی‌های عملی، IM Nazi Paikidze دو روش آموزش پایان بازی شطرنج را پیشنهاد می‌کند.

اول از همه، مهم است که به دقت پایان های خود را تجزیه و تحلیل کنید و به اشتباهات خود توجه کنید.

ثانیاً، IM Nazi Paikidze به شما پیشنهاد می‌کند که چگونه بازیکنان برتر آخر بازی  را مدیریت می‌کنند. اگر مطمئن نیستید که چگونه به نوع خاصی از پایان بازی نزدیک شوید، همیشه ایده خوبی است که به دنبال یک الگو باشید، یک شطرنج باز در سطح جهانی با تکنیک آخر بازی عالی.

ما می توانیم به سادگی با تجزیه و تحلیل بازی های آنها چیزهای زیادی یاد بگیریم. به گزارش IM Paikidze، یک نقطه شروع خوب، آنالیز بازی های ولادیمیر کرامنیک، یکی از بهترین بازیکنان تکنیکی جهان است.

 

 

 

 


دریافت فایل


مجموعه آموزشی میانبر در آخربازی با تدریس استاد بین المللی نازی پایکیتزه قهرمان 2018 ایالات متحده

آموزش آخربازی,آموزش وسط بازی,آموزش شروع بازی,آموزش حرفه ای شطرنج,دوره های آموزشی شطرنج,شطرنج حرفه ای,قهرمانی شطرنج جهان,دوره های آموزشی آخرب

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید