مجموعه آموزشی مبانی استراتژِی با تدریس استاد بزرگ گئورگ مایر

مجموعه آموزشی مبانی استراتژِی با تدریس استاد بزرگ گئورگ مایر

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزشی مبانی استراتژی با تدریس استاد بزرگ گئورگ مایر 

 

Fundamentals of Strategy – GM Georg Meier

محصول:ichess.net 

قیمت این دوره در سایت اصلی:44 یورو

مدت زمان فیلم: 3 ساعت (انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

به همراه فایل pgn و pdf تمامی درس ها

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر"اندروید"وغیره

استاد بزرگ گئورگ مایر ومغز متفکر مبانی استراتژی در شطرنج!

شطرنج بازان قرار است استراتژیست های ماهری باشند... اما تعداد زیادی از بازیکنان از توسعه این مهارت غفلت می کنند.

که هیچ معنایی ندارد.

استراتژی نقشه‌ای است که شما را به هدفتان می‌رساند، برنامه‌ای قوی که شما را به پیروزی سوق می‌دهد... این مانند شنا کردن با جریان به جای مخالف آن است.

و اگر خود را یک بازیکن تاکتیکی می‌دانید، فقط مشاهدات فیشر را به خاطر بسپارید که «تاکتیک‌ها از موقعیت برتر سرچشمه می‌گیرند».

یافتن مربی‌گری با کیفیت در ایده‌های استراتژیک اصلاح‌شده‌تر سخت است... به استاد بزرگ برتر آلمانی گئورگ مایر وارد شوید که تصمیم گرفته است از دهه‌ها تجربه تحلیلی و عملی خود بهره‌مند شوید.

استاد بزرگ مایر در اولین دوره آموزشی خود برای iChess کار بسیار خوبی انجام داد - یک آموزش عالی 3 ساعته در مورد استراتژی پیشرفته برای سری INC Turbo ما.

اگر این دوره را مطالعه کنید، بازیکن بهتری خواهید بود.

گئورگ مایر (زادهٔ ۲۶ اوت ۱۹۸۷) یک استاد بزرگ شطرنج آلمانی است.

او رقیب چندین تورنمنت، مانند جام جهانی 2009 بوده است، در دسامبر همان سال، مایر با خولیو گراندا، ویکتور لازنیچکا، و کریل جورجیف در نوزدهمین تورنمنت ماژسترال پامپلونا به مقام های اول تا چهارم دست یافت. در سال 2014، او با پیتر لکو در مسابقه شطرنج دورتموند اسپارکاسن که توسط فابیانو کاروانا قهرمان شد، مقام دوم را به دست آورد. مایر در بازی‌های Maccabiah 2017 در اورشلیم، پیش از استاد بزرگ اوکراینی الکساندر مویزینکو، قهرمان تورنمنت اصلی استاد بزرگ شد.

او در مسابقات تیمی برای آلمان در مسابقاتی مانند المپیاد شطرنج، قهرمانی تیمی شطرنج جهان، قهرمانی تیمی شطرنج اروپا و جام میتروپا بازی کرده است. تیم او در مسابقات قهرمانی تیمی اروپا در سال 2011 در پورتو کاراس یونان به مدال طلا دست یافت.

این دوره چگونه به من کمک می کند؟

برای چند درس عالی آماده شوید:

  • هدف گذاری نقاط ضعف  ضعف فقط در صورتی ضعف است که بتوان از آن بهره برداری کرد. این مثال (نمودار) را در نظر بگیرید. احتمالاً بارها این مبادله ملکه اولیه را دیده اید. آیا سفید می تواند از پیاده های دوگانه سوء استفاده کند؟ استاد بزرگ مایر برخی از حقایق عمیق شطرنج را در این درگیری بین دو بازیکن 2800 افشا می کند.

ضعف INC 1

  • برنده شدن موقعیت های سطح کارلسن به خاطر آن معروف است... توانایی استخراج برد پس از برد از موقعیت های به ظاهر مساوی. برخی از افراد این نتیجه استقامت یا شانس است. استاد بزرگ مایر حواشی خوبی را مشخص می کند که بازی یک طرف موقعیت برابر را آسان تر از طرف دیگر می کند.
  • وقتی قهرمانان با هم برخورد می کنند.  در این بازی بین آناند و کارلسن، سفید با 9.g4 به دنبال جفت فیل می رود.  این یک حرکت نبرد استراتژیک را برای بقیه بازی تعیین می کند . Georg Meier اسرار پیشرفته این بازی بسیار آموزنده را فاش می کند.
  • حذف کنترپلی مهم نیست که چقدر موقعیت شما خوب است، بازیکنان قوی دائماً به دنبال بازی متقابل خواهند بود. شما باید حداقل یک قدم جلوتر باشید و پیشبرد برنامه خود را با پیدا کردن و حذف بازی متقابل حریف ترکیب کنید. این دوره به شما کمک می کند تا آن تعادل را پیدا کنید.

زیرکی استراتژیک با شما باقی می‌ماند - بر خلاف تیزبینی تاکتیکی - و این بهترین ضربه را برای شما از نظر بازدهی زمان تمرین شما می‌سازد.

بسیاری از این ایده‌ها را قبلاً ندیده‌اید - حداقل تا این سطح.

و جورج کار فوق العاده ای در توضیح اینکه چرا همه چیز به همان شکلی که انجام می شود انجام می دهد. مربیگری با کیفیت به شیوه ای واضح و آرام ارائه می شود.

منتظر چی هستی؟ همین حالا کپی خود را دریافت کنید!


 
 

 


دریافت فایل


مجموعه آموزشی مبانی استراتژِی با تدریس استاد بزرگ گئورگ مایر

استراتژی در شطرنج,آموزش حرفه ای شطرنج,تاکتیک در شطرنج,آموزش کودکانه شطرنج,شطرنج برای حرفه ای ها,آموزش اصولی شطرنج,آموزش مقدماتی شطرنج,شطرنج

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید