پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
شامل 35  اسلاید پاورپوینت قابل تغییر با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که شامل عناوین زیر می باشد:
مدیریت ارتباط با مشتری عبارت است از مجموعه گام هایی که به منظور ایجاد، نگهداری و بهینه سازی توسعه روابط طولانی مدت و ارزشمند بین سازمان و مشتریان برداشته می شود.
CRM به مفهوم امروزی در دهه 1990 ابداع شد و به عنوان یک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمندترین ارتباطات با مشتریان تدوین شد.
مقدمه
مدیریت چرخه حیات مشتری
روند های ارتباط با مشتریان
ساختار سیستم های CRM
ساختار ارتباط با مشتریان در CRM
گام های ارتقای عملکرد CRM
عوامل کلیدی موفقیت یک راهبرد CRM
چالش های اجرایی راهبرد CRM
رضایت مشتری
روش های سنجش رضایت مشتری
قصور در ارائه خدمات، شکایتهای مشتریان و استراتژی های جبرانی
محورهای عملکرد در CRM
طراحی موفق سیستم ارتباط با مشتری
ارزیابی سازمان برای اجرای CRM
علل شکست پروژه های CRM
 
 

دریافت فایل


پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت CRM,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,مشتری CRM

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید