پاورپوینت سقف کاذب

پاورپوینت سقف کاذب

.

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت با موضوع سقف کاذب

 در قالب ppt ودر31اسلاید، قابل ویرایش

برشی ازمتن تحقیق:

انواع سقف کاذب و محل کاربرد
برای اجراء چنین سقفی ، طرحی مناسب با سازه های سقف کاذب الزامی است. یعنی طراح باید ازاندازه و زوایای زیر سازی و خود سقف کاذب اطلاعات کافی داشته باشد.
اجراء این گونه از سقف کاذب بسیار نمای زیبای را به وجود می آورد و رنگ بندی ( بازی با رنگ ) در سطوح مختلف و شکسته ها بسیار چشمگیر می شود.
دیگر نکته ای که دراین سقف وجود دارد ، استفاده از نورپردازی و گونه های مختلف از چراغهای توکار است، که جلوه خاصی به طرحهای هندسی و رنگ آمیزی سقف کاذب ترکیبی میدهد.

معمولا" برای اجرا ء این سقف زیر سازی مناسبی را بوجود می آورند ، که با آهنکشی ویا بدون آهنکشی است. که در هر صورت باید محاسبه فنی لازمه لحاظ گردد. بدین صورت که برای یک سوله با ارتفاع حداقل چهار متر ، آهنکشی با آویزهای میله گردی  ( ترجیحا" میله گرد آج دار) انجام می گیرد ، وشکل و فرم طرح مورد نظرباید با پرفیل انجام گیرد و در نهایت به آویزها متصل شود.                                     

در مورد زیر سازی بدون آهنکشی ( که به ندرت این مورد پیش میآید) ، هم با آویز گرفتن ( تسمه ویا سیم مفتول) از سقف اصلی و هم سازه های گالوانیزه که رول فرم شده است می توان انجام داد.                                                           

  معمولا" این نوع سقف با قیمت بیشتری نسبت به سقفهای دیگر   قابل اجراء است .  بنا به عواملی ، مثل سازه و زیرسازی  بیشتری را طلب میکند  سازه های  آهنی  و سازه مربوط به خود سقف مورد نظر در هنگام اجراء باعث  اتلاف  وقت بیشتری می شود . که از نظر زما نبندی  در اجراء با سقفهای دیگر متفاوت است .                                  

درسقف کاذب ترکیبی بعد از اتمام و یا قبل از شروع  پروفیل آهنی را ضد زنگ  میزنیم  که خوردگی  سازه آهنی را کمتر کنیم  ،  در موارد آب و هوایی  رطوبتی  از سند بلاست هم استفاده می کنند و بعد رنگ انجام می شود . معمولا"  بعد از اجراء زیرسازی آهنی  ، پرفیل را رنگ میزنند چون اگر اینکاررا  قبل انجام دهند در هنگام کار عمل جوشکاری به سختی عمل میکند .                                                                
در بعضی موارد کاری  ،  در سقف کاذب ترکیبی  پشت سقف  باید طوری کار شود که شخصی بتواند حرکت کند یعنی  برای بازدید و سرکشی از عوامل تاسیساتی و یا تعمیرات آن در پشت سقف رفت و آمد کند .                              

در پشت سقف کاذب مسیرهای باریک تعبیه می شود که همان شخص مورد نظر بتواند حرکت کند حال بصورت دولا دولا ویا ایستاده ،  اصطلاح این مسیر را گربه رو میگویند .                      
سقف کاذب ترکیبی در اختلاف سطح اگر اجراء شود ، زیبای خاصی را دارد که با رنگی متفاوت و قرینه نسبت به دیگر سطوح ( همان مساحت اجرایی) جلوه خاصی را دارا می شود .
اختلاف سطح در سقف کاذب ترکیبی  میتواند با زاویه های مختلف باشد ویا بصورت منحنی  ، که در هر صورت  متناسب با زوایا و انحنا ء سازه های  سقف کاذب است و خارج از آن نمی توان کار کرد ، مگر  سازه ای  با طرحی  مورد نظر  تولید کرد ( که این مسئله هزینه ای جدا دارد ) .                                 

 


دریافت فایل


پاورپوینت سقف کاذب

پاورپوینت سقف کاذب

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید