فیلم وبینار جامع رازهای انتخاب تالار پذیرایی برای عروس و دامادها

فیلم وبینار جامع رازهای انتخاب تالار پذیرایی برای عروس و دامادها

به سلامتی، قصد دارید مراسم عروسی خود را در یک تالار برگزار کنید؟

برای خیلیا شب عروسی یکی از مهمترین شبای زندگیه، اگر نگیم مهمترینش!

و همه دوست دارن یک شب رویایی رو تجربه کنند؛ خب این رویا زیاد دور از دسترس نیست، به شرطی که اسباب و لوازمش فراهم باشه. اما برای برگزاری یک عروسی باشکوه، مهمترین مورد به غیر از خود عروس و دوماد، چیه؟

درست حدس زدید، یه تالاره خوب

تالار یعنی همونجایی که اکثر اتفاقای خوب شب عروسی! قراره اونجا اتفاق بیافته.

ضمن تبریک این شب خجسته به شما، لازم است یادآوری کنیم که انتخاب یک تالار مناسب فقط به هزینه‌ای که برای تالار پرداخت می‌کنید بستگی ندارد و فوت و فن‌های بسیار زیادی در انتخاب تالار وجود دارد که اگر آن‌ها را بدانید می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

برای شروع در ابتدا چند سوال از شما می‌پرسیم:

  • دوست دارید مراسم عروسی با آرامش برگزار شده و بتوانید از معاشرت با مهمانان و عزیزان لذت ببرید؟
  • دوست دارید در آینده، هنگامی که به فیلم و عکس‌های مراسم عروسی خود نگاه می‌کنید، خاطره خوش این شب برای شما تداعی شود یا اضطراب‌ها و استرس‌های آن و گلایه‌های مهمانان؟
  • دوست دارید درست در روز عروسی درگیر کارهای جانبی باشید که تالار از انجام آن‌ها شانه خالی کرده؟

 

این وبینار آموزشی توسط سایت مستر تالاردار تهیه شده است که تخصص اصلی آن آموزش تالارداری است. شما با شرکت در این وبینار می‌توانید درست مثل یک متخصص، ویژگی‌های مهم در انتخاب یک تالار را یاد بگیرید و هنگامی که برای بازدید و انتخاب تالار می‌روید، مثل یک حرفه‌ای به جزئیات تاثیرگذار توجه کنید.

فوت کار را یاد بگیرید

راهنمای جامع رزرو تالار برای عروس و دامادها حاصل سال‌ها تجربه و تخصص بنیانگذاران سایت مستر تالاردار است و طی آن رازهای مخفی تالارداران بیان می‌شود و معیارهای انتخاب تالار به شما آموزش داده می‌شود.

با شرکت در وبینار راهنمای جامع رزرو تالار برای عروس و دامادها می‌توانید جزئیات دقیق این کار یاد گرفته و در هنگام انتخاب تالار مانند یک حرفه‌ای عمل کنید.

در ادامه به برخی از مطالبی که در این وبینار مطرح می‌شوند اشاره شده است. این نکات به همراه جزئیات تکمیلی آن‌ها در وبینار مطرح خواهند شد.

جلسه تست

بازدید از یک تالار با میز و صندلی‌های تمیز و خالی و در سکوت یک چیز است، بازدید از مراسمی که در حال برگزاری است، چیز دیگری است. جلسه تست یعنی هنگامی که مراسم در تالار برگزار می‌شود در آن حضور پیدا کرده و کیفیت خدمات را بررسی کنید. قبل از بستن قرارداد، حتما درخواست جلسه تست بدهید.

در این وبینار به شما خواهیم گفت که در جلسه تست به چه مواردی دقت کنید و این بررسی را چطور انجام دهید.

جزئیات مهم هستند

اگر نمی‌خواهید سرتان کلاه برود به جزئیات توجه کنید.

یک دیس زرشک پلو با برنج هندی و یک تکه ران مرغ هم یک پرس غذاست.

یک دیس زرشک پلو با برنج اعلای ایرانی و چند تکه مرغ هم یک پرس غذاست.

تفاوت را متوجه شدید؟

اهمیت جزئیات را متوجه شدید؟

این جزئیات فقط مربوط به غذا نیست و از خدمات جانبی تالار گرفته تا مخلفات غذا و خیلی چیزهای دیگر را شامل می‌شود. در این وبینار تمام جزییات تأثیرگذار را مو به مو همراه با شما بررسی خواهیم کرد.

قبل از رزرو و عقد قرارداد راجع به تمام جزئیات اطلاعات بگیرید. تا جای ممکن سعی کنید ابهاماتی که موقع بررسی تالار با آنها مواجه می‌شوید را شفاف کنید و از مالک تالار تأیید قطعی بگیرید. دقیقا بپرسید که قیمت‌ها چه موارد و جزئیاتی را پوشش می‌دهند. برای مثال، ممکن است قیمت هر پرس غذای یک تالار همراه با هزینه‌های جانبی مثل دستمال کاغذی، نوشابه، سالاد و امثال این تعیین شود و یا بدون در نظر گرفتن این موارد تعیین شود. برای همین باید دقیقا بدانید که قیمت شامل چه مواردی می‌شود.

همچنین به میزان مواد اصلی در غذاها توجه کنید. وزن سیخ‌های کباب، وزن برنج، و مقدار گوشت به کار رفته در غذاها را بپرسید. همچنین در صورت سفارش خدمات جانبی، راجع به جزئیات خدمات به طور کامل اطلاع پیدا کنید.

مشورت با مشتریان قبلی را از خاطر نبرید

یکی از راه‌های بررسی کیفیت هر نوع خدماتی پرسیدن نظر مشتریانی است که از آن خدمات استفاده کرده‌اند. در مورد تالار عروسی هم این کار یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام بدهید.

  • غذا را به موقع پخش کردند؟
  • تهویه و دمای هوا مناسب بود؟ مهمان‌ها عرق نکرده بودند؟
  • کیفیت پذیرایی چطور بود، همه مهمان‌ها راضی بودند؟

با پرسیدن سوالاتی مثل این از مشتریان قبلی تالار به خوبی حساب کار دستتان می‌آید. با این حال بهتر است وقتی این سوال‌ها را می‌پرسید یادتان باشد که بسیاری از آنها برای اینکه نان کسی را آجر نکنند ممکن است اغراق کرده یا جواب درستی ندهند. برای همین پیدا کردن چند مشتری قبلی به شما کمک می‌کند نظرات درست‌تری از آنها بگیرید. در این وبینار جزئیاتی که باید از مشتریان قبلی در مورد آنها سوال کنید به شما آموزش داده می‌شود.

این یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام رزرو تالار بهتر است آن را بررسی کنید. عروس و دامادهای دیگری که مراسم عروسی خود را در این تالار برگزار کرده‌اند چه نظری راجع به آن دارند؟ از نحوه ارائه خدمات و پذیرایی مهمانان خود در آنجا راضی هستند؟ آیا خاطره خوبی از رفتار کارکنان تالار در شب مراسم در ذهن آنها مانده است؟

برای این کار بهتر است پرس و جو کنید و از میان آشنایان افرادی را پیدا کنید که این تجربه را داشته‌اند. همچنین برای این کار بهتر است چند مشتری قبلی را پیدا کنید تا اطلاعات خود را از چند زاویه تکمیل کنید.

نحوه پرداخت بیعانه مهم است!

قرار نیست به سرعت بیعانه پرداخت کنید! برای همین فقط وقتی بیعانه پرداخت کنید که از انتخاب خود مطمئن شده باشید.

اما برخی تالاردارها هم قلق کار را می‌دانند و سریعا جیب شما را زخمی می‌کنند. یعنی بیعانه را از شما می‌گیرند و تمام!

اگر تالاری به دریافت بیعانه سریع یا سنگین اصرار می‌کند به احتمال زیاد مشکلی در کار هست. با دنبال کردن این وبینار می‌توانید میزان و نحوه متعارف پرداخت بیعانه را یاد بگیرید و خواهید فهمید که چه وقتی باید به تالاردار بیعانه بدهید.

یادتان باشد تالارهایی که از کیفیت خدمات خود اطمینان دارند نیازی به دریافت بیعانه‌های سنگین ندارند. برای آنها این مبلغ فقط تضمینی برای انجام مراسم در تاریخی است که مشخص می‌کنید. آنها نمی‌خواهند هر طور شده یک پولی از شما بگیرند!

بسیاری از تالارهای حرفه‌ای در صورتی که مراسم عروسی شما با فاصله مشخصی از تاریخ مراسم کنسل شود، مبلغ بیعانه را به طور کامل به شما بر می‌گردانند. بعضی از تالارها بر عکس، به هیچ وجه بیعانه را به مشتری برنمی‌گردانند.

نحوه تسویه حساب و زمان آن را نیز قطعی کنید.

از منوهای پیچیده بترسید..

موقع انتخاب و بازدید از تالارها ممکن است با منوهای پیچیده روبرو شوید. قیمت‌های این منوها ترکیبی است و برای فهمیدن جزئیات قیمت باید سوالات زیادی از صاحب تالار یا پروموتر بپرسید.

  • اگر فقط جوجه و کوبیده و تهچین می‌خواهید می‌تونیم فسنجون و سالاد رو کم کنیم، اینجوری قیمت هر دست غذا 44 هزار تومن کم میشه...

اجازه ندهید با این قبیل محاسبات ذهن شما آشفته شود. در بیشتر موارد منوهای پیچیده هدفی جز گرفتن پول بیشتر از شما ندارند. با شرکت در این وبینار به شما آموزش می‌دهیم که از مسئول تالار چه سوالاتی باید بپرسید که او را به چالش بکشید و قیمت واقعی خدمات را متوجه شوید.

 این منوهای پیچیده معمولا کارکردی به جز دریافت پول بیشتر ندارند. بهتر است موقع انتخاب و بازدید به تالاری اعتماد کنید که به شما قیمت‌های شفاف و مشخص می‌دهد.

فقط به دنبال خدمات کامل باشید

تمام لطف برگزاری مراسم در تالار به این است که در آنجا از مهمانان پذیرایی می‌شود. اما بعضی از تالارها در ازای دریافت هزینه کمتر، بخشی از وظایف و خدمات را به عهده مشتری می‌گذارند.

با انتخاب این نوع تالارها، بعید نیست در روز مراسم داماد به دنبال سیب استخوانی و دستمال کوکتل از این فروشگاه به آن فروشگاه حیران شود. خب، این دیگر چه کاری است؟! اگر قرار باشد خود شما یا مهمانان به دنبال این چیزها بیافتید، چرا باید مراسم را در تالار برگزار کنید؟

در انتخاب تالار گزینه‌هایی را انتخاب کنید که خدمات کامل ارائه می‌دهند. در این وبینار راجع به جزئیات خدمات تالارها به شما آموزش داده شده و با استفاده از آن می‌توانید متوجه شوید که خدمات کامل یک تالار به چه معناست و از تالارها چه انتظاری باید داشته باشید.

 

بعضی از تالارها به ازای قیمت پایین‌تری که دریافت می‌کنند، بخشی از خدمات را بر عهده مشتری می‌گذارند. با گرفتن این نوع تالارها باید در روز مراسم نگران انجام کارهایی باشید که در آنها هیچ تخصصی ندارید. خب، چه کاریه؟!

تمام لطف گرفتن تالار به این است که در آن کار را به کاردان می‌سپارید. برای همین موقع انتخاب تالار، آنهایی را انتخاب کنید که خدمات کامل می‌دهند. با این کار موقع مراسم نگرانی شما به حداقل رسیده و می‌توانید مانند مهمان‌ها نهایت لذت را از مراسم ببرید. در این وبینار راجع به این موضوع آموزش‌های موثری به شما داده می‌شود تا بدانید دقیقا باید توقع چه خدماتی را از تالار داشته باشید.

سناریوهای مختلف را مرور کنید

احتمالات زیادی وجود دارند که شما از آنها خبردار نیستید. نمی‌دانید در شب مراسم ممکن است چه اتفاقی بیافتد و آیا تمام مهمانان به مراسم می‌آیند یا نه. انواع سناریوهای مختلفی که ممکن است پیش بیایند را بررسی کرده و راجع به تمام آنها از مسئولان تالار سوال بپرسید. مثلا:

  • اگر تعداد مهمانان در مراسم کمتر از تعداد مهمانان دعوت شده بود چی میشه؟
  • اگر مهمانان دیرتر از زمان مشخص شده تالار را ترک کنند چی میشه؟
  • اگر تعداد مهمانان در مراسم بیشتر از تعداد مهمانان دعوت شده بود چی میشه؟

تمام احتمالات را در نظر بگیرید و جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نگذارید. با بررسی این وبینار می‌توانید انواع سناریوهای احتمالی و راه‌های مدیریت آنها را آموزش ببینید.

راجع به مسائل مختلفی فکر کنید که ممکن است در شب عروسی اتفاق بیافتند و از مسئولان تالار راجع به آنها سوال کنید. مثلا:

  • اگر تعداد مهمانان در مراسم کمتر از چیزی باشه که حساب کردید چی میشه؟
  • اگر تعداد مهمانان بیشتر بشه چی میشه؟

همه امکانات مختلف را در نظر بگیرید. با این کار جای هیچ نوع شک و شبهه‌ای باقی نگذارید.

تکلیف اصل ماجرا را مشخص کنید.. اجرای موزیک بر عهده کیست؟

بخش مهمی از مراسم شما با اجرای موزیک همراه است. موزیک و نحوه اجرای آن به تنهایی می‌تواند یک مراسم را گرم کرده یا آن را کسالت‌بار کند. برای همین تکلیف موزیک را با تالار روشن کنید. قرار است موزیک بر عهده تالار باشد؟ اگر هست، راجع به تخصص گروه موزیک، شهرت اعضای آن، هزینه‌ها و جزئیات آن سوال کنید. در این وبینار جزئیات مهم در مورد اجرای موزیک به شما آموزش داده می‌شود.

قرار است موزیک بر عهده تالار باشد؟ در این صورت، راجع به تخصص گروه موزیک و هزینه‌های آن سوال بپرسید. موزیک در گرم شدن مراسم عروسی نقش مهمی دارد؛ برای همین در جلسه تست حتما موزیک را بررسی کنید.

صورتحساب چطور تنظیم می‌شود؟

رسیدیم به اصل قضیه، یعنی نحوه تنظیم صورتحساب! خب، بعضی از تالارها حساب کتاب‌های عجیب و غریبی دارند و در آخر به شما مجموعه‌ای از ارقام و اعداد ارائه می‌دهند:

  • تعداد غذاها
  • وزن میوه
  • مواد مصرفی
  • وزن شیرینی و ...
  • پذیرایی شربت/ چای و ...

این در حالی است که بعضی از تالارهای دیگر به خوبی می‌دانند که شما تعداد مشخصی مهمان دارید که می‌خواهید به بهترین نحو از آنها پذیرایی شود. این تالارها قیمت خود را بر اساس تعداد نفرات مهمان حساب می‌کنند. یعنی تمام موادی که در بالا آمده را برای هر مهمان محاسبه می‌کنند و یک قیمت مشخص به شما می‌دهند. با بررسی این وبینار می‌توانید جزئیات نحوه تعیین صورتحساب را یاد بگیرید.

بعضی از تالارها بر اساس تعداد غذا و مواد مصرفی دیگر برای شما صورتحساب صادر می‌کنند و بعضی از تالارهای دیگر بر اساس تعداد مهمانان به شما صورتحساب می‌دهند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که دسته دوم، یعنی تالارهایی را انتخاب کنید که حساب و کتاب آنها بر اساس تعداد مهمانان انجام می‌شود.

با این کار دیگر نیازی نیست وارد جزئیات و حساب و کتاب‌ موادی شوید که از آنها سر در نمی‌آورید. بهتر است تمرکز خود را روی خدماتی که به هر مهمان ارائه می‌شود بگذارید. در این وبینار آموزشی روش تنظیم صورتحساب با جزئیات کامل به شما آموزش داده می‌شود.

ناظر مراسم را فراموش نکنید

منظور از ناظر این نیست که یک نفر را بالای سر نیروهای خدماتی قرار بدهید!

این کار بر عهده مدیریت تالار است و بهتر است شما در آن دخالتی نداشته باشید. ناظر کسی یک نفر از میان بستگان نزدیک شما است که کارهای هماهنگی و بررسی نحوه ارائه خدمات را انجام می‌دهد. ناظر با مهمانداران هماهنگ است و نداهای لازم را به آنها می‌دهد.

در این وبینار یاد بگیرید که چه بهتر است چه کسی را برای نظارت بر مراسم انتخاب کنید و او باید حواسش به چه چیزهایی باشد تا عروسی به بهترین شکل برگزار شود.

بهتر است یک نفر از میان بستگان نزدیک شما به عنوان ناظر مراسم عروسی به تالار معرفی شود. کارهای هماهنگی و بررسی کیفیت خدمات را می‌توانید به عهده این فرد بگذارید. او با مهمانداران هماهنگ شده و اطلاعاتی که برای پذیرایی بهتر به آن نیاز دارند را در اختیار آنها می‌گذارد.

آیا سالن جای کافی دارد؟!

خیلی اوقات پیش می‌آید که میزها برای 6 مهمان هستند و تا 10 نفر مهمان پشت میز می‌نشینند! خیلی بد است. اینطور نیست؟ هرج و مرج در تالار بالا می‌رود و مهمانان احساس بدی نسبت به عروسی خواهند داشت و پذیرایی درستی از آن‌ها انجام نمی‌شود.

جالب است در بسیاری موارد شما هر تعداد مهمانی که داشته باشید، تالاردارها ادعا می‌کنند که برای آن تعداد ظرفیت دارند!

خب چه باید کرد؟

چطور باید ظرفیت تالار را تخمین زد؟

آیا ظرفیت تالار همان چیزی است که صاحب تالار ادعا می‌کند.

الزاما اینطور نیست و شما باید خودتان بتوانید این ظرفیت را تخمین بزنید و تالار مناسب را انتخاب کنید.

چطوری؟

در این وبینار به شما خواهیم گفت.

ظرفیت سالن باید بیشتر از تعداد مهمانان شما باشد. اگر تالاری را انتخاب کنید که گنجایش 300 مهمان داشته باشد و شما هم 300 مهمان دعوت کنید، در شب اجرای مراسم به کمبود جا بر می‌خورید. دلیل کم‌آمدن جا این است که مهمانان عروسی و به ویژه خانم‌ها، با همان ترتیبی که تالار تعیین می‌کند دور میزها نمی‌نشینند.

پارکینگ، از نان شب واجب‌تر

جای پارک یا پارکینگ یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در انتخاب تالار است. اگر دوست ندارید در حین مراسم همسایه‌ها مزاحم شما و مهمانان شوند تا ماشین خود را از جلوی راه آنها بردارید و مهمان‌ها فقط نگران خودروی خوب باشند، بهتر است از قبل پارکینگ را جدی بگیرید.

تالاری که انتخاب می‌کنید پارکینگ اختصاصی دارد؟ پارکینگ برای چند ماشین ظرفیت دارد؟ اگر پارکینگ اختصاصی ندارد در خیابان‌های اطراف جای پارک مناسب وجود دارد؟

با شرکت این وبینار می‌توانید نکات مهم در ارزیابی امکانات تالار مثل پارکینگ و فضای پارک را آموزش ببینید.

تالار مورد انتخاب شما پارکینگ اختصاصی دارد؟ اگر دارد، ظرفیت آن برای چند ماشین است؟ اگر ندارد، آیا در اطراف جای پارک و امکان انجام این کار وجود دارد؟ به این مسائل توجه کنید. اگر یک تالار در مرکز شهر انتخاب کنید که پارکینگ هم نداشته باشد، مشکلات ترافیکی و درگیری با همسایه‌ها و مزاحمت‌های مختلف، ممکن است مراسم شما را خراب کرده یا حداقل به آن آسیب بزند.  

یک نکته بسیار مهم.. محل تالار کجاست؟

آیا شده در روز مراسم عروسی بستگان ساعت‌ها سرگردان پیداکردن آدرس شده باشید و زمانی که برای این کار صرف کرده‌اید، از زمانی که در عروسی بوده‌اید، بیشتر باشد؟ به احتمال زیاد پاسختون مثبته.

بعضی از تالارها در محل‌ها و نقاط پرتی قرار گرفته‌اند. اگر دوست ندارید مهمانان شما با تاخیر طولانی و هر یک از مسیری به مراسم برسند، یا باید از انتخاب این دسته تالارها پرهیز کنید، یا اگر به دلیل مسائل مالی یا موارد دیگر مایل هستید مراسم در چنین تالارهایی برگزار شود، باید تمهیداتی بیاندیشید تا مهمانان اذیت نشوند.

در این وبینار به شما خواهیم گفت که چطور بهترین تالار را از لحاظ محل انتخاب کنید و اگر محل تالار در جای دورافتاده‌ای باشد، چطور مهمانان را از سردرگمی دربیاورید.

سعی کنید در انتخاب تالار به نزدیکی آن به دسترسی خوب آن و نزدیکی به مکان‌های قابل شناسایی دیگر مثل آرایشگاه، گل‌ فروشی و امثال این توجه کنید. بعضی از تالارها در نقاط پرتی قرار دارند. در صورتیکه چنین تالاری را انتخاب کردید، حتما از کروکی و امکانات دیگر مثل ارسال نقشه و لوکیشن برای راهنمایی مهمانان استفاده کنید.

یک شب به یادماندنی، فاصله‌ای با شما ندارد

این موارد تنها بخشی از ده‌ها نکته‌ای هستند که در این وبینار کاربردی به شما آموزش داده خواهند شد. بهتر است از فرصتی که تا مراسم عروسی خود دارید، نهایت استفاده را ببرید.

با شرکت در این وبینار آموزشی می‌توانید فوت‌های کوزه‌گری انتخاب تالار را یاد بگیرید. به این ترتیب با آگاهی و چشمان باز تالار عروسی خود را انتخاب خواهید کرد.

اگر این انتخاب را آگاهانه انجام داده و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید، در شب مراسم دغدغه خاصی نخواهید داشت و می‌توانید با آرامش کامل از مراسم عروسی خود نهایت لذت را ببرید.

وقتی قرار است چند ده یا چند صد میلیون تومان هزینه مراسم عروسی خود کنید، بهتر نیست هزینه‌ای جزئی صرف کنید و نکات مهم در انتخاب تالار را یاد بگیرید؟

این نکته را هم بگوییم که چنین وبیناری در دکان هیچ بقالی پیدا نمی‌شود و یک دوره آموزشی اختصاصی در ایران است که به سبب تجربه بالای متخصصین سایت مسترتالاردار آماده ارائه به شما عزیزان شده است. پس این فرصت مناسب را از دست ندهید.


دریافت فایل


فیلم وبینار جامع رازهای انتخاب تالار پذیرایی برای عروس و دامادها

انتخاب تالار پذیرایی, بهترین تالار پذیرایی

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
نظریه های عمومی مدیریت
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
عمومی و آزاد
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید