پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP

پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP

با سلام

پرسشنامه (طیف لیکرت 7 تایی) به منظور شناسایی مولفه های بازاریابی موثر بر وفاداری مسافران شامل ابعاد :

1- عوامل محسوس 6 سوال 

2- عوامل اعتماد 7 سوال

3- عوامل پاسخگو بودن 8 سوال

4- عوامل همدلی 4 سوال

5- عوامل رفتاری 9 سوال

23صفحه pdf

 

همچنین شامل جدول مقایسات زوجی به منظور وزن ­دهی به مولفه­ های بازاریابی رابطه­ ای جهت انجام تحلیل رتبه بندی با AHP 

 


دریافت فایل


پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP

پرسشنامه بازاریابی , َAHP , مقایسات زوجی

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید