ارائه مدل جهت شناسایی تأثیر ویژگیهای شخصیتی بر خرید وسواسی خریداران(تعدادصفحات:12)

ارائه مدل جهت شناسایی تأثیر ویژگیهای شخصیتی بر خرید وسواسی خریداران(تعدادصفحات:12)

ارائه مدل جهت شناسایی تأثیر ویژگیهای شخصیتی بر خرید وسواسی خریداران(تعدادصفحات:12)

چکیده خرید وسواسی (اعتیادگونه)مصرف کننده یکی از موضوعات مهم بحث برانگیز در حوزهی رفتار مصرف کننده است. درواقع به صورت یک تمایل مکرر یا انگیزهی ناگهانی به خرید است که به صورت عدم مقاومت در خرید و بدون فکر تجربه میشود. در این مطالعه پژوهش هایی که در سال های اخیر محققان پیشین در سطح داخلی و بین المللیبر روی خرید وسواسی انجام داده اند را بررسی گردیده و مدلی برای روابط بین ویژگیهای شخصیتی بر خرید وسواسی پیشنهاد گردیده است که در این مدل تأثیر...

جزئیات بیشتر / دانلود


ارائه مدل جهت شناسایی تأثیر ویژگیهای شخصیتی بر خرید وسواسی خریداران(تعدادصفحات:12)


مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید