دینا فایل / بنچ مارکینگ
بنچ مارکینگ
بنچ مارکینگ
حجم فایل : 392.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 44 بنچ مارکینگ (Benchmarking) مقدمه سازمانها براي حفظ مشتريان، تعامل با تأمينكنندگان، بهرهوري بيشتر كاركنان و ارتقاي مزيتهاي رقابتي، نيازمند شناخت رقبا، ابزار و مقايسه عملكرد خود در حوزههاي مختلف كاري هستند. استراتژيهاي مختلفي براي بقا در ميدان رقابت معرفي ميشود. يكي از اين راهبردها، شناخت بازار و نحوه عملكرد ديگر سازمانها و الگوبرداري از رفتار آنهاست....
جزئیات بیشتر / دانلود
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید