مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیرشخصی سازی شبکه های اجتماعی بر تقویت وفاداری

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیرشخصی سازی شبکه های اجتماعی بر تقویت وفاداری

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیرشخصی سازی شبکه های اجتماعی بر تقویت وفاداری

ویزگی های این مقاله بیس : موضوع مقاله در ارتباط با تاثیرشخصی سازی شبکه های اجتماعی بر تقویت وفاداری است -- نوع مقاله : isi -- زبان مقاله : انگلیسی -- پرسشنامه : دارد -- مدل مفهومی : دارد -- رفرنس : دارد -- متغییر : دارد -- درجه کیفیت مقاله بیس : خیلی عالی -- فرمت فایل : pdf -- تعداد صفحات مقاله : 9 -- سال انتشار مقاله : 2019 -- منبع: ELSEVIER ...

جزئیات بیشتر / دانلود


مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیرشخصی سازی شبکه های اجتماعی بر تقویت وفاداری


مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید