شستشوی آهن از مسیر هوایی

شستشوی آهن از مسیر هوایی

شستشوی-آهن-از-مسیر-هوایی

قسمتی از متن:
شستشوی آهن از مسیر هوایی معمولاً از طریق بخشی از لوله برای پاک سازی خاک و شن صورت گرفته است . ترکیبات این پاک سازی باید براساس پیش بینی وضعیت لوله انجام بپذیرد . مؤثرترین راه برای پاک کردن خاک و شن توسط استفاده از شستشوی مغناطیسی که می تواند جایگزین روش های مرسوم شود .
لوله هایی که در معرض دریا هستند ممکن است در بخش هایی مشخص از آن ها دچار خمش شوند . مکانی برای خمش که در هنگام لوله گذاری اتفاق می افتد اکثراً شبیه به یک کمان قبل از فرود آمدن پر بستر دریا است . برای معین کردن این خمش اندازه گیری ، آهن تازه ریخته شده در پشت نقطه خمش کشیده می شود . اگر آهن تازه ریخته شده دچار خمش شده باشد ، خط بکسل محکم می شود و نشان دهنده لزوم جایگزینی بخش خم دار شده لوله می باشد . و سنجش و آزمایش بیشتر باید براساس پیش بینی شرایط لوله انجام بپذیرد . Caliper Pig می تواند برای سنجش آهن تازه ریخته شده پس از کامل شدن ساخت به کار رود . قابلیت Caliper Pig برای عبور فشار ( انقباض ) می تواند امکان تولید نوعی ضربه یا پارازیت را که به طور مهمی برای خطوط درون دریا مهم می باشند جایی که این می تواند خیلی سخت و گران برای قرار دادن یک Stuck Pig باشد .
به محض کامل کردن ساخت ، خط لوله باید از هر نوع کثیفی ، گل ، که می توانند به مواد سیال نیز سرایت کند پاک شود . این مواد سرایت کننده همچنین باعث کاهش تأثیر جلوگیری کننده های خوردگی فلزات نیز می شوند . عملیات پاک سازی به عنوان نمونه می تواند شامل فرستادن از طریق همراه جا به جایی آهن های تازه ریخته شده با ترکیبات متفاوت مناسب در شرایط خط لوله باشد . Gel Slug ها نیز برای برداشتن خاک و شن معلق درون لوله ها نیز تأثیر زیادتری دارند . جلوگیری کننده های پوسیدگی می توانند به درون لوله اضافه شوند .



فهرست:
شستشوی آهن از مسیر هوایی
عملیات
بازرسی
 نگهداری
 روش Pigging
شار چند فازی مایع – گازی در خط لوله
A.2 مفاهیم شار چند فازی
A.2.1 متغییرهای پایه شار
A.2.2 فقدان فشار و بازیابی
A.2.3 ویسکوزیته امولوسیون آب – نفت
A.3 طبقه بندی ناحیه شار
A.3.1 نواحی شاری گازی – مایع افقی
A.3.2 نواحی شاری گازی – مایع عمودی
A.4نقشه های نواحی شار گاز – مایع افقی
A.5.1 انتقال از stratified flow به slug flow
A.5.3 انتقال از شکل Stratified smooth به stratified wavy
A.5.4 انتقال بین slug flow و شار جناب متفرق شده .
A.61 مدل شار stratified
A.6.2 مدل slug flow
A.6.3 مدل شار Annular
A.64 مدل شاری حباب پراکنده شده
ضمیمه B 
B.1 فرضیات
B.2 معادلات ناظر
B.3 راه حل
B.3.1 انتقال گرمای ثابت
B.3.2 انتقال گرمای زودگذر ( ناپایدار ) در طی staring – UP
ضمیمه C
C.1 معرفی
C.2 طبقه بندی حفره ها
C.3 آنالیز مدل SCF برای حفره متوسط

دانلود فایل


شستشوی آهن از مسیر هوایی

شستشوی آهن از مسیر هوایی,شستشوی آهن,شار چند فازی,تحقیق در مورد شستشوی آهن,دانلود پروژه در مورد شستشوی مغناطیسی,شستشوی مغناطیسی,مفاهیم شار چند فازی, متغییرهای پایه شار ,فقدان فشار و بازیابی ویسکوزیته, امولوسیون آب,طبقه بندی ناحیه شار

مهندسی شیمی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
مهندسی شیمی
مهندسی شیمی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید