استراتژیهای

استراتژیهای

تعداد صفحه : 54استراتژیهای بازاریابی گرداورنده:حسن پورعیدی زیر نظر استاد :تورج صادقی بهار 1387 مقدمه رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، مشكلات زيادي براي بسياري از صنايع فراهم آورده است. توليدكنندگان صنايع براي ماندن در صحنه رقابت، بايد راهكارهايي براي تطبيق خود با تغييرات بيابند. سازمانها امروز از حالت وظيفه اي خارج شده‌اند و به صورت مشارکتي درآمده‌اند. امروز در بازاريابي با مفهوم زير صفر روبرو هستيم. يعني...

جزئیات بیشتر / دانلود


استراتژیهای


سایر رشته های علوم انسانی

فایل های جدید